Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC treigere enn den skal + fps drop i cs 1.6

Anbefalte innlegg

Hei!

PC:.:

CPU: Intel core 2Quad 2.83GHz

RAM: 3,25 GB

Skjermkort: Geforce GTX 260

Windows xp (Brukte en CD fra en skole ved navn noroff, den formaterer kun C disken og jeg skriver ikke inn noen key osv, vet ikke om windows'n kan være en del av problemet, men brukte den samme cd'n på den gamle pcn min og hadde ingen problemer)

Når jeg først kjøpte pcn så funket den akkurat som den skal osv, men etter en stund så merket jeg litt fps drop i cs 1.6 så jeg formaterte, regnet med at jeg hadde for mye dritt på pcn selv om jeg hadde rundt 900GB ledig plass så jeg formaterte ved bruk av skole xp'en, men fps droppet sluttet ikke. Jeg har 3 hardisker og bare 1 av de er formatert, jeg har søkt igjennom etter virus men fant ingenting på noen av hardiskene.

Fps droppet begynner når det er flere folk rundt meg, når jeg skyter eller av smoke.

Ligger stabilt på 99/100 så kan den droppe helt ned til 50.

Jeg har prøvd av og på v-sync, high perf og high quality, re instalert steam, jeg har ikke på strøm sparing, prøvd 100 og 120 hz, virus søk.... prøvd det meste.

Men jeg er heller ikke noe keen på noen fps guide som fjerner blod osv for helt ærlig så skal det ikke trengs, den pcn her skal kunne drive cs 1.6 uten av jeg skal droppe 1 eneste fps noengang samme f**n så problemt ligger i noe annet.

Formaterte igjen i går, alt funket fint i 1 times tid, så begynte det igjen.. -.-'

Setter pris på hvis noen har lyst til å hjelpe.

takk :D

Endret av nicz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...