HiSpeed Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Trenger hjelp. Holder på å bli gal Jeg har satt inn en figur bak et avsnitt i Word og ønsker nå å fjerne bildet. Det er her problemet starte - hvordan får jeg gjort dette. Finner ingen løsning. Jeg klarer ikke "å få tak" i bildet slik at det kan slette. Jeg har prøvd å flytte teksten lenger ned men figuren følger med teksten. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvis du klipper ut teksten og limer den inn et annet sted, får du da fatt i bildet? Du ser ikke et lite anker eller noe slikt som du kan få fatt i? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg kan klippe ut teksten å lime det inn uformatert. Dette er jo litt tungvindt så det må vel være en mulighet for å få fjerne en bakgrunnsfigur på en annen måte!? Endret 21. april 2010 av HiSpeed Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Fant en løsning. Sett cursor på teksten over bildet og trykk Shift + Enter. Marker bildet og slett. Hvis det finnes en enklere måte - publiser her Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Finnes en egen knapp for det: Home -> Editing -> Select -> Select objects. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå