jarikarl Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Heisan En plass må jeg begynne å mase, og det ble her. Har hatt noen operasjoner i ei hofte. Sist operasjon ble den byttet uten særlig hell. I forbindelse med dette og manglende oppfølging har jeg søkt pasientskadeerstatningen om økonomisk kompensasjon. Her fikk jeg avslag, med helt gale begrunnelser, syns jeg. Ønsker derfor å legge saken frem for en advokat for vurdering. Har vært på attføring i ca. 1 år. Er skilt og har 2 barn. Det blir nesten umulig å betale en advokat i min situasjon nå. Kan jeg få gratis rettshjelp? Hvor, og hvordan bør jeg søke advokat? Har aldri snakka med en advokat tror jeg. Det får være nok så langt. Takk for hjelpa Jan Arild Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du kan jo sjekke om det finnes noe slikt i din omkrets: http://www.jussformidlingen.no/ Om du ikke få den hjelpen du trenger kan de kanskje svare deg på hvilken hjelp du kan få/hva du bør gjøre osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå