idol-fan1 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei! Siden i går har ikke nettet på stasjonære PCen funket. Det står at den er koblet til DLINK, og det er et bilde av en globus, som viser at nettet er tilkoblet hvis dere skjønner. Kommer heller ikke inn på Steam eller MSN pga. nettverket. Nettet på PCen til faren min funker helt fint, og han skjønte heller ikke hvorfor jeg ikke får opp nett selv om det står at den er tilkoblet. Sitter på mini-pcen nå, og her funker nettet helt fint, men jeg foretrekker heller å være på den stasjonære PCen. Noen som vet hva som er galt, og hvordan jeg kan fikse den? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er sikkert ikke verre ennat du bare må resette ruteren. De pleier å henge seg opp fra tid til annen. Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Hvis du mener at jeg må ta ut kontakten til routeren, har jeg prøvd det, men det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå