cenace Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Okay, jeg har nå bestilt ny kjøler til prosessoren pga boxedvifta bråker noe inni helvete når cpuen er på full load. Har også bestilt Arctic Silver compounden, men jeg har allerede noe geil goop på fra før av, så hvordan får jeg av dette uten å skade prosessoren? :] På forhånd takk. Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Ta en ørliten fille med litt isopropanol (vindusspylervæske) og tørk forsiktig av. Hvis ikke kan du bare tørke av med en tørr fille, det spørs hvilken goop som er på. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg fjerna det med med white sprit. Vet det er dumt, men hadde ikke noe annet akkurat da. Tørket godt med fuktig papir etterpå. Bør jeg likevel rense på nytt? Kan jeg da bruke vanlig vindusspylervæske? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 White spirit blir altfor fettete. Funker bedre med vindusspylevæske da... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vindusspylervæske er vel ikke isopropanol? Men kondensfjerner er hvertfall bortimot ren isopropanol. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 bruk q-tips og rød-sprit. Først bruk en tørr q-tip, gjerne to og tørk av så mye som mulig så dypper du en i rød-sprit, og smører utover, tørk opp resterende rød-sprit med en tørr q-tip. Påfør ny goop, og du er good to go Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 gå til Maxbo og kjøp iso-propanol. gå til naboen og lån litt 60-96% sprit (ikke drikk alt..). alle de andre forslagene legger igjen rester, ihvertfall rødsprit, whitesprit og vindusspylervæske! Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kelais goop er best ikkje altfor dyr? Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvorfor ikke ta å fjerne goop'en med white-spirit og så tørke over med fettfjerner!!!!!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 fordi du får en boks med kondensfjerner til 10-15 kr på nærmeste bensinstasjon - ferdig arbeid - Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Man kan også bruke skismørningfjerner (citrus basert). Sikkert mange som har en slik rød boks i boden sin :wink: Etterlater seg så og si ingen rester Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 bruk q-tips og rød-sprit. Først bruk en tørr q-tip, gjerne to og tørk av så mye som muligså dypper du en i rød-sprit, og smører utover, tørk opp resterende rød-sprit med en tørr q-tip. Påfør ny goop, og du er good to go Samme måten som meg det. Den fungerer glimrende iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå