TheCatIsALie Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva går Star Wars The Force Unleashed ut på? Er det RPG, eller bare rett fram? Mye frihet? Verdt å prøve? Hvor langt er spillet? ---------------------------- Hva går Venetica ut på? Er det RPG, eller bare rett fram? Mye frihet? Verdt å prøve? Burde Venetica spilles på Xbox 360 eller PC? Hvor langt er spillet? ----------------------------- Har fått meg begge spillene, men vil gjerne vite hva de handler om osv. (for å avgjøre hvilket jeg prøver på først) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 The Force Unleashed er vel et ganske rett fram spill, ikke mye frihet. Men det er ganske morsomt, spesielt når du begynner å få bedre powers. Veit ikke om du er Star Wars fan, men er du det vil du like spillet, ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Star Wars spillet... var dritkjedelig. Venetica klarte jeg å spille ca 2 timer, men da gikk jeg lei. Var ca rett med en bro, skulle finne en fisker eller noe, kom plutselig 5 stygge fugler og ville spise meg.. Endret 21. april 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå