Gjest Anonym22 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei dere! Forrige helg var jeg ute en rolig tur på byen, og satt ved siden av en veldig søt dame. Vi snakket nesten ikke sammen, da jeg i utgangspunktet var ute med noen andre og hadde en samtale med de. I tilegg til at jeg absolutt ikke var edru ut over kvelden, og ikke ville drite meg ut. Ettersom kvelden gikk så følte jeg at jeg fikk en del blikk og smil fra henne. Jeg er ikke veldig god til å sjekke opp damer, og angret på at jeg ikke snakket mer med henne i ettertid. Derfor tok jeg kontakt med ho, og har sendt noen meldinger frem og tilbake de siste 3 dagene. Hun virker interessert i å bli kjent. Spørsmålet mitt er, når er riktig tidspunkt å be henne med ut? Feks å ta en prat over en kopp kaffe eller lignende? Jeg vil nemlig ikke være for frempå, i tilfelle det skremmer henne. Takk for råd! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du kan be henne ut nå. Dere har tastet i 3 dager? I mine øyne er det lang nok ventetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå