Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Auto korrektur av, '' Skulle berre vere morosam''

Anbefalte innlegg

Heisann

HAr skrevet litt på nynorsk tentamen, men har ikke auo korrektur på pcen her. Derfor trenger jeg litt hjelp med skriveleifs.

Dette har jeg skrevet så lang

Eg trenger ikkje latter

Den jævla legen skreiv ut latter til meg. Som om eg treng latter. Da må eg gå heilt til apoteket og kjøpe latter, og snakke til den dumme apotekaren. Skulle trodd han hadde fått hovudet sitt spist opp og termitter, for makan til dum kar skal du leite lenge etter. Men eg treng jo ikkje den jævla latteren, så kvifor skal eg ta imot resepten? Eg tror jeg sier nei takk ja, og løper ut døra før han får tid til å reagere. Da eg var liten måtte vi ha humor for og få latter, ikkje piller. Verda har forandret seg heilt.

Året er 2024. Verda har kommet igjennom mange problemar dei siste årane. Krig, terror, naturkatastrofar med meir. Eit nytt produkt har kommet på markedet. Latter på boks, som visstnok skal kurere kreft. Og eg hadde jo selvsagt fått testikkel kreft og attpåtil brystkreft. Middag er i hus nå. Surt og ikkje ha ei kone som kan lage middag. Magda er ei stilledame, men er temmelig vil på soverommet. For vil. Eg er ein gammal kar som ikkje trenger ørten forskjellige stillinger, og dirty talk. Det blir litt for mykje. Eg roper ’’Magda, husk og gi budet tips.’’, ’’ Ok’’ svarer hun. For ho holder det med korte konkrete settningar.

Oppgaven var som følger:

Skriv ein fortellig som innehalde dedde elementa:

- Latter på resept

- Spesfikt tidspunk

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Uten å se på innholdet har jeg gått gjennom og rettet opp noen skrivefeil og endret litt småting.

Husk å bruke "eg", "ho" osv. hele tiden, du glemmer deg iblant (i alle fall her). Pass også på verbformene.

Eg treng ikkje latter

Den jævla legen skreiv ut latter til meg. Som om eg treng latter. Da må eg gå heilt til apoteket og kjøpe latter, og snakke til den dumme apotekaren. Skulle trudd han hadde fått hovudet sitt spist opp og termitter, for makan til dum kar skal du leite lenge etter. Men eg treng jo ikkje den jævla latteren, så kvifor skal eg ta imot resepten? Eg trur eg seier nei takk ja og spring ut døra før han får tid til å reagere. Da eg var liten måtte vi ha humor for og få latter, ikkje piller. Verda har forandra seg heilt.

Året er 2024. Verda har komet igjennom mange problem dei siste åra. Krig, terror, naturkatastrofar med meir. Eit nytt produkt har kome på marknaden kalla “latter på boks”, det skal visstnok kurere kreft. Og eg hadde jo sjølvsagt fått testikkel kreft og attpåtil brystkreft. Middag er i hus nå. Surt å ikkje ha ei kone som kan lage middag. Magda er ei stilledame, men er temmelig vill på soverommet. For vill. Eg er ein gammal kar som ikkje treng mange forskjellege stillingar og “dirty talk”. Det blir litt for mykje. Eg ropar ’’Magda, husk og gi bodet tips.’’, ’’ Ok’’ svarer ho, for ho held det med korte, konkrete setningar.

Så kan noen rette denne versjonen videre... =P

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...