adsfg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg har gjennom min jobb hatt samme telefonnr. i over 10 år. Når jeg nå skal bytte jobb får jeg ikke med meg mitt telefonnr. for de den "inngår i en serie som bedriften har reservert". Har jeg anledning til å få med meg "mitt" mobilnr.? Endret 21. april 2010 av adsfg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nummeret har du kun lån fra jobben og derfor ikke noe du kan kreve å få med deg når du slutter desverre. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dersom "ditt" nummer står med din arbeidsgiver som juridisk eier kan du ikke ta det med deg. Sjekk med din mobiloperatør hvem som er juridisk eier av nummeret. Lenke til kommentar
mroek Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dersom "ditt" nummer står med din arbeidsgiver som juridisk eier kan du ikke ta det med deg. Sjekk med din mobiloperatør hvem som er juridisk eier av nummeret. Men hvis arbeidsgiver er villig til å la deg få med deg nummeret så er vel det likevel mulig, vil jeg tro. Spesielt om nummeret ikke er en del av en spesiell serie som bedriften benytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå