Aureum Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Vi er 3 stk som sitter i samme stue å spiller Modern Warfare 2 på xbox live. Så har vi en venn som sitter en annen plass, så når jeg invite så går det ikke.. så hver gang så må kompisen min lage match å invite og da går det. Har klart å invite den andre personen før, men går ikke lengre.. Og av å til når vi spiller så og har mic, så plutselig så kan den personen ikke høre meg men jeg henne.. men hører kompisene mine. Så jeg skjønner ikke hva som er problemet. Har Open NAT. noen tips? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg tror du må åpne porter. Lenke til kommentar
Aureum Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg tror du må åpne porter. Hadde allerede gjort det, så var merkelig. men funker plutselig igjen nå. så vett ikke hva som var problemet. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Høres ut som han må åpne sine porter. Står hvordan i signaturen min. Endret 17. mai 2010 av Helnes Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Høres ut som han må åpne sine porter. Står hvordan i signaturen min. hadde det vært så enkelt som det standardsvaret. sjekk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1105432&st=20 zyxel 2602 som leveres av telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå