sedsberg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har en Yamaha RD350 jeg vil prøve å få tak i Jolly Moto-eksosanlegg til. Er det noen som vet om norske forhandlere, eller i værste fall greie utenlandske nettbutikker? Og i så fall; vet noen hvor mye jeg må dyse opp med disse? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Eneste jeg kan tenke meg som kan skaffe Jollymoto i Norge er Speedoptions, de selger iallefall Jolly men om de direkteimporterer vet jeg ikke. Ville sende de en mail bare for å høre iallefall 125cc gutta kjøper iallefall mye Jolly derfra - Speedoptions Ellers har du jo Rg500.com Har selv Jollymoto på min Rs250, lurte også på hvilke dyser som var anbefalt, sendte Jollymoto en mail og de var utrolig kjappe og hyggelige og hjelpsomme. Dette er noe av svaret jeg fikk. 'Regarding your Aprilia RS250 jet settings, we do suggest to start with the stock settings, at least our pipes were designed to work best with this configuration. As you might know, two stroke engines are very sensitive to temperature, pressure and height on sea level, thus adjust your stock setting if you live in a very cold temperature (or very warm) and so forth.' Ville nok ha sendt de en mail bare for å høre på din sykkel, ikke sikkert et anlegg til din Rd er laget for å virke med standard dyser. Men så må man jo ta temperatur på alvor når man kjører to-takter, skal selv bestille meg en LM-2 bare for å være 100% sikker på at motoren ikke går for magert. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Takker masse. rg500.com har jeg sett litt på selv. Vurderer muligens Lomas i stedet, om jeg i det hele tatt bytter ut pottene. Sykkelen blir ganske bråkete. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Lomas piper er ikke å forakte, de har jo også piper laget i rustfritt som er en fordel noe jeg godt kunne tenkt meg på Jollymoto. Litt xtra lyd er helt ok synes jeg så lenge det ikke er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå