OeO Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei Kjøpte meg SE t610 med youngtalk. Har bestillt 2 automatiske oppsett fra netcom... Den ene er gprs-wap, og mms-gprs. Klart å bruke wap, men klarer ikke å sende mms, får feilmeldingen: Message sending not allowed Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 på siba, jeg får samme feil melding og jeg har telenor kontant kort. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 på siba, kan det ha noe med at oppsettet jeg fikk av netcom (som var for t610(100% sikker)) ikke passer med mobil, at det er en feil hos opratørene, eller mobil, eller min feil??? :-? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 mye kosta den med youngtalk der?? Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 gå til Netcom , for å laste ned innstillinger til mms, wap, e-mail osv Lenke til kommentar
wasabi Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 GPRS funker så vidt jeg vet ikke med verken Netcom YoungTalk eller Telenor Mobil RingKontant. Vurder heller å bruke Youngtalk som sms-kort og skaff deg Chess Connect ( 9 kr mnd, billig ringepriser. www.chess.no ). Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Eller gå hit: www.dintelefon.net og sett det opp sjæl. Helt gratis og man har kontroll på innstillingene. (oppsettet er det samme som for T68i)[/url] Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 wasabi: Såklart fungerer youngtalk med GPRS, sjekk netcom.no før du uttaler deg! Lenke til kommentar
JSS Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 GPRS funker så vidt jeg vet ikke med verken Netcom YoungTalk eller Telenor Mobil RingKontant. Vurder heller å bruke Youngtalk som sms-kort og skaff deg Chess Connect ( 9 kr mnd, billig ringepriser. www.chess.no ). GPRS og MMS fungerer fint med telenor ringkontant.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som vet hva som er galt når det kommer "Sending Not Allowed".. Har t610 med netcom youngtalk...Det virka før, men så trykka jeg "litt" mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå