WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Heisann! Reiser med utvekslingsorganisasjonen Aspect. Desverre er jeg trukket ut fra programmet og de prøver å være mest mulig drittsekk mot meg. Jeg blir sendt hjem, og de kansellerer visumet mitt. Kan jeg likevel dra tilbake så fort som mulig etter jeg har reist hjem uten visum? Har J-1 form.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 USA ja? Ja, bare å dra tilbake. Det visumet du har fått er vel for selve utvekslingen da de ikke tillater vanlige folk å være der så lenge. For å reise så må du følge de vanlige prosedyrer som følger når man reiser til USA, men jeg regner med at du vet om de allerede. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 nei, faktisk ikke. tar det lang tid? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nei du må bare informere ambassaden, finnes noen skjemaer som må fylles ut på nett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, det skal ikke være noe problem å reise tilbake etter at du har reist ut og fått "avsluttet" J1-visumet ditt. Da kan du reise tilbake under Visa Waiver-programmet hvis du oppfyller kravene for dette, uten visum, inntil 3 måneder. Dog kan du ikke gå på skole med mindre du har et F1 eller J1 (eller et vocational education-visa - som jeg ikke husker bokstaven for). Det vil si at JA - du kan reise tilbake - men NEI - du kan ikke gå på skole (dersom det var ditt spørsmål). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå