Gå til innhold

Acer Timeline X 4820TG


eLjay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3820TG TimelineX har bedre kjøleløsning og 4820TG TimelineX er kjent for å bli vesentlig varmere og fortere sådan. Derfor hører man fra 4820 brukere som klager på at viften spinner opp for mye for fort. Det er har vært flere reviews på dette tidligere som jeg bla. brukte til vurderingen av mitt kjøp i sommer og jeg kjenner også eiere av begge modeller som kan bekrefte dette.

 

Samt, hva du skal med en "buttrape spec" (som du kaller det) når du spiller hjemme uansett kan man jo lure på. Noe som også er årsaken til at jeg gikk for Ci5-450M/HD5650 i min og ikke noe høyere spec enn som så.

 

Når det gjelder skjerm må jeg si 3820TG har det perfekte kompromisset ift. oppløsningen disse maskinene har, større skjerm blir da for de fleste overkill om ikke oppløsningen også økes. Elles har jeg fått 4820TG TimelineX demonstret av flere, selv med lavere spec på både skjermkort og CPU og har derfor ikke det behovet ;).

 

Ellers må valget av størrelse og dvd-drev gå på hvilke behov man har til daglig og så langt har jeg ikke sett meg tilbake og på mange måter funnet den perfekte laptopen ift. maskinkraft/portabilitet etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Samt, hva du skal med en "buttrape spec" (som du kaller det) når du spiller hjemme uansett kan man jo lure på. Noe som også er årsaken til at jeg gikk for Ci5-450M/HD5650 i min og ikke noe høyere spec enn som så.

Så en laptop med gode specs kan kun brukes til spilling? Min laptop er ikke noe leketøy, det er en arbeidsmaskin. Har endel tunge programmer og gjør endel multitasking, og da er det deilig at laptopen ikke går tregere av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...