Gjest gutt9 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei, sålenge jeg kan huske har jeg ihvertfall det siste året gått rundt med veldig tørre lepper. Det er på det nivået at nivea og fuktighetskrem kun holder det stabilt, men hvis jeg har gått tom for det ser så og si kjeften min ut som en inntørka ørken dager etter, og det blir veldig fort sprekker i leppa også. Dette går liksom ikke over. Dette har bare vært et lite problem før, på enkelte tider av året, men nå er det hver dag. Med nærmere ettertanke har jo jeg klina med minst 3-4 forskjellige jenter det siste året, så sannsynligheten er vell ganske stor for at jeg har fått det? Veldig kjipt i grunn hvis jeg har det, men jeg innser at det kan bli vanskelig å ikke få det en gang i livet faktisk, hvis man vil leve litt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Om du bruker for mye lypsil eller noe i den duren, så blir man tørr og fæl så fort man går en dag uten. Leppene blir på en måte "avhengige" av det, så du bør kanskje prøve og trappe ned på fuktighets "kremen". Er hvertfall sånn for meg, om jeg bruker for mye lypsil i perioder. Tviler på at det er herpes. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 tror nok du har kulde eksem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå