Audun B Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hallo har kjøpt ny pc. alt gikk strålende til jeg skulle instalere windows. har prøvd nesten alt. DET GÅR IKKE. svar så fort som over hode mulig. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hadde kanskje hjulpet om du hadde gitt oss litt mer info å arbeide med. Kan jo være alt mellom himmel og jord... Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 1.elendig bruk av emne feltet! 2,flere specs kanskje?? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hjelp! Bilen min starter ikke! Hva er galt!? For at du skal kunne få hjelp så må du, selv om du har det "travelt", komme med en beskrivelse av hva som går galt, & helst specs på maskinen din... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvorfor er ikke denne tråden slettet alt? Trege moddiser. vi trenger flere av dem her Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Sorry guys hadde dårlig tid. her er noen spesifikasjoner. soltek 333fsb hoved kort, AMD 2600+, 2x 512DDR ram, IBM 120GB hard disk, DVD rom, CD brenner, Ge Force FX 5800 V9900 128MB Problemet er at jeg får ikke lagt inn Windows. har prøvd å boote fra cd, brukt oppstarts diskett, lagt inn Xp på disken med en annen maskin og så satt den inn. men ikke noe funka. har dere noen tips eller råd om hvordan jeg skal få det til å funke. ps: alt er kjøpt på psdata. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, men hva skjer når du skal innstallere? Stopper det opp, får du ei feilmelding? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Vil ikke xp cdn boote så er det bare å sette cdrommen som første bootenhet i bios. Hjelper ikke dette så har microsoft en pakke du kan laste ned som extractes til 6 disketter som du kan bruke i stedetfor. dette er xp setup så går maskinen på cdn og bruker den etterpå Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Har prøvd det med BIOSen og det funket ikke. Prøvde også å installere win98 fra oppstartsdiskett. Den stoppet under scanning av pci-bus. Får se om jeg kan få prøvd det med diskettene i kveld. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Se om det funker å boote med cd'en i en annen maskin. På den måten finner du ut om det er selve cd'en det er noe i veien med. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 lagt inn Xp på disken med en annen maskin og så satt den inn. men ikke noe funka. Skjedde det ingenting når du satte disken tilbak i di maskin?? Det spørs nok om du ikkje har en hardware feil på maskina di, enten hovedkort eller ram, det er i allefall mitt tips.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå