Mr_Pickels Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei, jeg kjøpte en projektor for ca 2 år siden og bruker den ca 1-2 ganger i måneden, nå har den plutselig stoppet å virke. Når jeg skrur den på så kommer det blåe bildet opp som hver gang jeg skrur den på og den varmer seg opp, men bildet begynner å flimre og jeg kommer ikke forbi det blåe bildet, lyset blir svakere som når jeg skal skru den av og der forblir den. Noen som har litt peiling på projektorer og vet hva dette er for et problem? Det er min første projektor så jeg har null peiling. Det er ikke lyspæra som er gåen vel? En lyspære er verdt mer enn den gamle projektoren her :\ Tviler også sterkt på at jeg er i nærheten av de 2000 levetimene den liksom skal ha, ikke i nærheten av halvparten engang... *Sigh* Bestilte Star Wars filmene for noen dager siden som jeg liksom skulle se på den første helgen min på lenge :\ Takk for all hjelp som er å få.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Pærene har jo garenti for opp til X antall timer. Så det er bare å gå inn til butikken der du kjøpte projektoren. Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Pærene har jo garenti for opp til X antall timer. Så det er bare å gå inn til butikken der du kjøpte projektoren. Fint bra at jeg kjøpte det av en fyr broren min kjente for noen år siden i utlandet da -,- Takk for svar. Jeg får vel kanskje spare opp til en ny, en Epson Projektor EMP-TW700 kanskje? Jeg la merke til den hadde 8 mindre dB enn min, noe som hadde vært flott. Den gamle greia her høres ut som ett damptog.. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei, jeg kjøpte en projektor for ca 2 år siden og bruker den ca 1-2 ganger i måneden, nå har den plutselig stoppet å virke. Når jeg skrur den på så kommer det blåe bildet opp som hver gang jeg skrur den på og den varmer seg opp, men bildet begynner å flimre og jeg kommer ikke forbi det blåe bildet, lyset blir svakere som når jeg skal skru den av og der forblir den. Noen som har litt peiling på projektorer og vet hva dette er for et problem? Det er min første projektor så jeg har null peiling. Det er ikke lyspæra som er gåen vel? En lyspære er verdt mer enn den gamle projektoren her :\ Tviler også sterkt på at jeg er i nærheten av de 2000 levetimene den liksom skal ha, ikke i nærheten av halvparten engang... *Sigh* Bestilte Star Wars filmene for noen dager siden som jeg liksom skulle se på den første helgen min på lenge :\ Takk for all hjelp som er å få.. Hvilken PJ har du ? Så at man kan få pære til Epson TW600 for 1500,- så nå er ikke pærebytte katastrofe for kinoen min lenger. Sjekk pærpris ! Endret 26. april 2010 av Junkers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå