Gå til innhold

1000 vis av dør blir drept hvert eneste år fordi vi mennesker skal leke dyrevern, tenk litt da!

Anbefalte innlegg

Vi mennesker dreper flere 1000 harmløse, ville dyr hvert eneste år, vi avliver dem ikke men dreper dem, bare fordi de sier at de avliver dem eller tar livet av dem for at det ikke skal være så ''brutalt''. men uannsett, vi dreper dyr for at de ikke skal spise opp hverandre, og dermed risikere å utryde en dyreart! jeg mener bare tenk på det! Det er faan meg vi mennesker som utryder flere dyrearter om dagen! kan dere ikke bare gå ut i byen og skyte tilfeldige mennesker så vi ikke blir for mange? det høres dumt ut, ja, men bare TENK på det!bare fordi en eller aen ulv er på feil sted til feil tid og er et utvalgt kjønn så skal vi DREPE DEM?! De kan ikke gjøre noe, de er jo helt forsvarsløse!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det du prøver å komme frem til er at du er i mot regulering av viltbestanden i Norge?

Det er faan meg vi mennesker som utryder flere dyrearter om dagen

Har du kilde på at mennesket utrydder flere dyrearter hver eneste dag?

Dersom du prøver å hinte frem til "ulve-dilemmaet" her i Norge; En ulv er ikke akkurat harmløs. Mange bønder risikerer at levebrødet deres bokstavelig talt blir spist opp. Så til en viss grad kan det rettferdiggjøres å regulere ulvestammen for at vi skal få mat på bordet. Det er ofte flere sider av en sak, det er det jeg vil frem til.

Regulering av f. eks. hjortevilt er helt nødvendig i dagens samfunn. Denne reguleringa tar form av jakt. Mener du at det er unødvendig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så det du prøver å komme frem til er at du er i mot regulering av viltbestanden i Norge?

Dersom du prøver å hinte frem til "ulve-dilemmaet" her i Norge; En ulv er ikke akkurat harmløs. Mange bønder risikerer at levebrødet deres bokstavelig talt blir spist opp. Så til en viss grad kan det rettferdiggjøres å regulere ulvestammen for at vi skal få mat på bordet. Det er ofte flere sider av en sak, det er det jeg vil frem til.

Regulering av f. eks. hjortevilt er helt nødvendig i dagens samfunn. Denne reguleringa tar form av jakt. Mener du at det er unødvendig?

Gajør nok ikke det du vet at antall dyr som blir drept av ulv er såpass stor at vi hadde hatt 1000 ganger mere ulv enn det vi har å de hadde vært konstant mette 24/7. Det gjør meg forbanna at bønder snylter på skatten på denne måten. Vi sier utlendingene er ille så er vi ikke noe bedre selv.

Endret av nilzern
Lenke til kommentar

Gajør nok ikke det du vet at antall dyr som blir drept av ulv er såpass stor at vi hadde hatt 1000 ganger mere ulv enn det vi har å d hadde vært konstant mette 24/7. Det gjør meg forbanna at de snylter på skatten på denne måten. Vi sier utlendingene er ille så er vi ikke noe bedre selv.

Beklager, men dette var enda mer utydelig enn det trådstarter skriver.

Skattesnyltende ulver var noe nytt for meg i tillegg.

Lenke til kommentar

Gajør nok ikke det du vet at antall dyr som blir drept av ulv er såpass stor at vi hadde hatt 1000 ganger mere ulv enn det vi har å de hadde vært konstant mette 24/7. Det gjør meg forbanna at de snylter på skatten på denne måten. Vi sier utlendingene er ille så er vi ikke noe bedre selv.

Dette var ment sakrastisk er jo bøndene som rapoterer dette å får erstatning $$$$ men som vi alle vet er det umulig det jeg skrev over. så la ulven leve :D. Ånei jeg er ikke en hippie.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Forstår hva trådstarter mener, er til en viss grad enig. Naturen har som regel den egenskapen at den regulerer seg selv.

Det vi egentlig burde bekymre oss mest over, er menneskebestanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...