Gåvekk123 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har testet ''Can you run it'' Det viste at jeg ikke hadde dual core men hadde nokk i cpu speed. kan jeg dra spillet da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er litt generelt for at jeg skal kunne si noe helt sikkert. Hvilke spill tenker du på? Last ned CPU-z og si oss hvilken CPU du har og ikke minst skjermkort. http://www.cpuid.com/cpuz.php Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 tenkte på battlefield bc2. sitter på en annen pc nå men prosessoren er : Intel celeron 2.60ghz. skal kjøpe nytt skjermkort.Det jeg har nå er for dårlig: Ati Radeon 9600 pro Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du har sannsynligvis vært borti et dårlig tulleprogram som kun ser på klokkefrekvens og som har latt seg lure av den høye klokkefrekvensen på den gamle og ineffektive NetBurst-arkitekturen. En moderne prosessor med 2,6 GHz er en greit kjapp prosessor, mens en enkeltkjerne socket 478 Celeron 2,6 GHz 400FSB er altfor dårlig til å dra BF BC2. Prosessoren står i stil med skjermkortet, og siden du vet at skjermkortet er altfor dårlig så er også prosessoren altfor dårlig. Du skal ikke se bort ifra at du også har for lite minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå