Gå til innhold

Bluetooth problemer.


Anbefalte innlegg

hei.

 

fikk meg SE T610 igår, og sammen med den kjøpte jeg sandberg bluetooth adapter til pcen min, men når jeg skal søke på mobilen min sier den at den ikke finner noen bluetooth adapeter eller pcen min da(og ja, jeg har innstalert alle drivere) og når pcen skal koble seg opp med mobilen går det heller ikke. hva skal jeg gjøre da, noen som vet det og kan hjelpe meg?

vet noen åssen jeg kan koble mobilen min til pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.

 

fikk meg SE T610 igår, og sammen med den kjøpte jeg sandberg bluetooth adapter til pcen min, men når jeg skal søke på mobilen min sier den at den ikke finner noen bluetooth adapeter eller pcen min da(og ja, jeg har innstalert alle drivere) og når pcen skal koble seg opp med mobilen går det heller ikke. hva skal jeg gjøre da, noen som vet det og kan hjelpe meg?

vet noen åssen jeg kan koble mobilen min til pcen?

 

 

Har ikke vært borti sandbeg bluetooth adapter da. men har sånn msi adapter, og funker utmerket hos meg å få den til å koble med tlf

Lenke til kommentar
hehehe, jeg fikset den nå, og hhehe, gjett hva som var problemet a? jeg hadde ikke innstalert driveren ordentlig, hehe, jeg så sånn gul ? ved usb greia, og jeg måtte innstalere alt på nytt, hehe, qlt med matrix screensaver az, hahahhaha

 

Det md matrix screensaver, jeg lasta opp en jeg også, men den gikk sinnsyk tregt, opplevet du også d eller?

Lenke til kommentar
hehehe, jeg fikset den nå, og hhehe, gjett hva som var problemet a? jeg hadde ikke innstalert driveren ordentlig, hehe, jeg så sånn gul ? ved usb greia, og jeg måtte innstalere alt på nytt, hehe, qlt med matrix screensaver az, hahahhaha

 

HeHe trodde du var så dum som vennen min som glemte

å¨slå på bluetooth på telefonen :lol:

 

PS: Hvor får du tak i matrix screensavers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...