bassmania Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hei. fikk meg SE T610 igår, og sammen med den kjøpte jeg sandberg bluetooth adapter til pcen min, men når jeg skal søke på mobilen min sier den at den ikke finner noen bluetooth adapeter eller pcen min da(og ja, jeg har innstalert alle drivere) og når pcen skal koble seg opp med mobilen går det heller ikke. hva skal jeg gjøre da, noen som vet det og kan hjelpe meg? vet noen åssen jeg kan koble mobilen min til pcen? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hei. fikk meg SE T610 igår, og sammen med den kjøpte jeg sandberg bluetooth adapter til pcen min, men når jeg skal søke på mobilen min sier den at den ikke finner noen bluetooth adapeter eller pcen min da(og ja, jeg har innstalert alle drivere) og når pcen skal koble seg opp med mobilen går det heller ikke. hva skal jeg gjøre da, noen som vet det og kan hjelpe meg? vet noen åssen jeg kan koble mobilen min til pcen? Har ikke vært borti sandbeg bluetooth adapter da. men har sånn msi adapter, og funker utmerket hos meg å få den til å koble med tlf Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 hehehe, jeg fikset den nå, og hhehe, gjett hva som var problemet a? jeg hadde ikke innstalert driveren ordentlig, hehe, jeg så sånn gul ? ved usb greia, og jeg måtte innstalere alt på nytt, hehe, qlt med matrix screensaver az, hahahhaha Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hehehe, jeg fikset den nå, og hhehe, gjett hva som var problemet a? jeg hadde ikke innstalert driveren ordentlig, hehe, jeg så sånn gul ? ved usb greia, og jeg måtte innstalere alt på nytt, hehe, qlt med matrix screensaver az, hahahhaha Det md matrix screensaver, jeg lasta opp en jeg også, men den gikk sinnsyk tregt, opplevet du også d eller? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 ja, samma her, treg, men men, alle venna min som ikke har t610 klikka helt og sa at det var DRIT tøft, + at jeg fått noen 20 kanlers polyfoniske ringetoner og da klikka de enda mer, hahhahaha Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hehehe, jeg fikset den nå, og hhehe, gjett hva som var problemet a? jeg hadde ikke innstalert driveren ordentlig, hehe, jeg så sånn gul ? ved usb greia, og jeg måtte innstalere alt på nytt, hehe, qlt med matrix screensaver az, hahahhaha HeHe trodde du var så dum som vennen min som glemte å¨slå på bluetooth på telefonen PS: Hvor får du tak i matrix screensavers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå