Bansh Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noen andre tester av T610 untatt fra mobile review? Og når skal amobil teste mobilen? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noen andre tester av T610 untatt fra mobile review? Og når skal amobil teste mobilen? ganske bra test på denne sida: http://www.clubsonyericsson.com/en/products_t610.htm Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 http://www.howardchui.com/modules.php?name...ticle&artid=136 Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 http://www.threegmobile.net/gallery/sonyer...ricssont610new/ Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tro meg, vi har ventet like lenge som dere, men nå har MPX lovet at telefonen endelig er på vei ut til oss. Regner med å ha en test klar i løpet av neste uke, om alt går etter planen. Beklagelig at vi ikke har noen avtaler med produsentene, for slik det er i dag må vi rett og slett vente til telefonene kommer ut i butikkene før vi i det hele tatt får begynne å teste dem... :-? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Tro meg, vi har ventet like lenge som dere, men nå har MPX lovet at telefonen endelig er på vei ut til oss. Regner med å ha en test klar i løpet av neste uke, om alt går etter planen. Beklagelig at vi ikke har noen avtaler med produsentene, for slik det er i dag må vi rett og slett vente til telefonene kommer ut i butikkene før vi i det hele tatt får begynne å teste dem... :-? Når dere får telefonen testklar... Hvor lang tid vil det ta før dere er ferdig? Lenke til kommentar
beh Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 En kompis som jobber på Komplett fikk sin idag. Jeg var ikke imponert, tastene er små og vanskelige å bruke, skjermen er umulig å se i sollys, klokka er alltid umulig å se og den kræsja innen de første ti minuttene... grr. En telefon for 3600 skal ikke oppføre seg sånn. Men kvalitetsfølelsen var der hele tiden Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Når dere får telefonen testklar... Hvor lang tid vil det ta før dere er ferdig? Det kommer helt an på hvor mange funksjoner det er på telefonen, og hvor mye tid jeg har til overs for testing. Eksempelvis brukte jeg 2 1/2 uke på å teste Qtek 7070, mens jeg kun brukte 3 dager på Motorola C350. Nå skal det sies at T610 står veldig høyt på prioriteringslista, da dette er en telefon vi har fått veldig mange etterspørsler etter, så jeg vil nok prioritere hurtig testing av denne telefonen så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Sitter med en god, detaljert, fersk test foran meg har. Mobil heter bladet, det er svensk , og gir telefonen følgende: (av 10 mulige poeng) Batteri = 7Display = 9 Tastesett = 9 Menyer = 8 Lydkvalitet = 7* Datafunktioner = 9 Øvrige funktioner = 9 Bære med seg = 8 Tilbehør = 8 Pris = 6 Totalt = 80% *Denne testen ble utført før lydproblemet ble fiksa. Slik som de skrev, skal ikke problemet har vært svært stort, bare småirriterende. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kan jo legges til at det er den høyeste poengsummen Mobil har gitt en mobil noen gang. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 S55 fikk jo 76% så det er litt mer ja. Ellers fikk Orange SPV for noen måneder siden 79%, men siden den kun ble solgt i danmark så er ikke den med på listen over tester i bladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå