Scotty Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei! Har litt vanskeligheter med å velge hva jeg skal gjøre videre i livet.. Er svært interessert i visuell og grafisk design. Det går mye i data, film, foto etc, og det skal nevnes at kultur og det å utforske verden frister i høy grad. Går foreløpig på forkurs på HiBu, etter dette har jeg planlagt et år med jobb, så det er altså etter dette jeg lurer på. Har hittil blitt interessert til å studere på Bali med fagene exphil, exfac og kulturforståelse. Men samtidig så vet jeg ikke hvor vitenskapelig eller filosofisk jeg er, altså, jeg ønsker å forstå verden til en viss grad og kunne vite litt mer om livet i seg selv, men samtidig vet jeg ikke hvorvidt dette er passende for fremtiden og utdanningen min, ser ikke helt noen knytning til yrke eller karriere. Så dermed lurer jeg litt på om det finnes noen løsning med noe visuellt, slik som film, foto, medier og lignende, som det går ann å studere, hvor det fortsatt er snakk om å studere på f.eks et eksotisk sted, som f.eks Bali, og gjerne hvor kulturforståelse blir endel av det. Regner med at det jeg spør om her ikke nødvendigvis kommer til å gjøre at svarene strømmer på, men alt av skoler og løsninger blir tatt godt i mot! Takk på forhånd. Scott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå