N1ko Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei, Jeg har søkt NHH, og jeg lurer på om noen har peiling på hva snittet vil komme på i år? I fjor var det 5,27... Jeg regner med å få 5,5 i snitt, og jeg lurer på om jeg kommer inn eller ikke Lenke til kommentar
Cie Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei, Jeg har søkt NHH, og jeg lurer på om noen har peiling på hva snittet vil komme på i år? I fjor var det 5,27... Jeg regner med å få 5,5 i snitt, og jeg lurer på om jeg kommer inn eller ikke Hvis du søker i førstevitnemålskvota (eller hva det heter i dag) så kommer du nok ganske sikkert inn. Det var forøvrig ikke et snitt på 52,7 poeng i fjor i førstegangsvitnemålskvoten. Det var på 52,3 (varaopptak, 52,7 ved hoved) poeng, dvs at laveste karaktersnitt som kunne komme inn var ca 4,8 - 4,9 (med 4 realfagspoeng). I ordinærkvote kunne man komme inn med litt over 4 i snitt hvis man hadde max antall tilleggspoeng (14). Så som du ser skal det skje noe drastisk for at du ikke kommer inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå