Gjest Slettet+981723478 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med en artikkel om hva som egentlig skjer med EPA (er selv ikke oppdatert på om det har kommet noe info), Studere på litt unormale steder, bading på for eksempel Børtevannet ( og børtevannscaféen), Tunevannet, Høysand, Glengshølen osv . Diverse rare eller annerledes hobbyer og klubber Nedre Glomma? Veterantraktormiljøet, ØRFK (Østfold Rasefjærfeklubb, VW klubben Cool Cruisers, diskusjon.no ... Eller hva med en test av kommunens Ungdomskoler( Varteig, Hafslund, Kruseløkka, Grålum, Sandbakken, Tindlund..) med tanke på klasserom, teknologi, kantiner, miljø, uteområder... Hva med sammenligning av spillbutikker som Spaceworld, GameStop, Elkjøp ++? Bare forslag, vet jo ikke "hvordan" du skriver, så det kommer jo litt an på hva som passer. det er jo en stund siden jeg leste SA, men det du nevner har kanskje ikke kommet på trykk enda? Gleder meg til å lese resultatet! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Hva med en artikkel om hva som egentlig skjer med EPA (er selv ikke oppdatert på om det har kommet noe info), Studere på litt unormale steder, bading på for eksempel Børtevannet ( og børtevannscaféen), Tunevannet, Høysand, Glengshølen osv . Diverse rare eller annerledes hobbyer og klubber Nedre Glomma? Veterantraktormiljøet, ØRFK (Østfold Rasefjærfeklubb, VW klubben Cool Cruisers, diskusjon.no ... Eller hva med en test av kommunens Ungdomskoler( Varteig, Hafslund, Kruseløkka, Grålum, Sandbakken, Tindlund..) med tanke på klasserom, teknologi, kantiner, miljø, uteområder... Hva med sammenligning av spillbutikker som Spaceworld, GameStop, Elkjøp ++? Bare forslag, vet jo ikke "hvordan" du skriver, så det kommer jo litt an på hva som passer. det er jo en stund siden jeg leste SA, men det du nevner har kanskje ikke kommet på trykk enda? Gleder meg til å lese resultatet! WOW!! gode ideer! det med spillbutikker var ganske lurt, ettersom det er noe jeg har sett litt på allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå