migestian Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 De siste par ukene så har DVD-driven lagd merkelige lyder hver gang jeg har ett spill i. Noen spill går greit og spille, mens andre fungerer ikke i det hele tatt, også lager den små riper i spillene. Tenkte kanskje jeg skulle bytte DVD-driven og lurer da på om det er noe sted som noen gjør det for deg. Er ikke så veldig keen på å begynne å klø inni der selv. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvor i landet holder du til da?? Lenke til kommentar
migestian Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Hvor i landet holder du til da?? Skedsmo, Akershus Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Husk at microsoft gjør dette gratis for deg, med mindre du har åpnet xbox chassiet og gjort div ting inni der. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Husk at microsoft gjør dette gratis for deg, med mindre du har åpnet xbox chassiet og gjort div ting inni der. Sikker? Xboxen er ganske gammel da... Pluss at det tar jo fort 4-6 uker, er ikke noe keen på å vente så lenge Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Husk at microsoft gjør dette gratis for deg, med mindre du har åpnet xbox chassiet og gjort div ting inni der. Sikker? Xboxen er ganske gammel da... Pluss at det tar jo fort 4-6 uker, er ikke noe keen på å vente så lenge 5 års reklamasjon på dvd drevet også. (men det skulle ikke vært det spør du meg) Men det kan jo fort ta noen uker og hvis du ikke har en ekstra box så er det jo litt kjedelig å vente. Et dvddrev koster sikkert ikke mere enn 300kr så det er jo bare å bytte selv. (husk nøkkelen) Lenke til kommentar
migestian Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Husk at microsoft gjør dette gratis for deg, med mindre du har åpnet xbox chassiet og gjort div ting inni der. Sikker? Xboxen er ganske gammel da... Pluss at det tar jo fort 4-6 uker, er ikke noe keen på å vente så lenge 5 års reklamasjon på dvd drevet også. (men det skulle ikke vært det spør du meg) Men det kan jo fort ta noen uker og hvis du ikke har en ekstra box så er det jo litt kjedelig å vente. Et dvddrev koster sikkert ikke mere enn 300kr så det er jo bare å bytte selv. (husk nøkkelen) Har ikke en xtra box nei Nå var greia litt den at jeg ikke er så keen på å begynne å åpne den og klø inni der selv. Ser for meg at jeg fucker opp noe, også må jeg kjøpe helt ny Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 vel en ny koster 899kr her i Harstad på elkjøp. og du må jo kanskje betale en privatperson 300kr for en ny drive + 300kr for jobben. så jeg ville ha sendt den inn til microsoft. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 vel en ny koster 899kr her i Harstad på elkjøp. og du må jo kanskje betale en privatperson 300kr for en ny drive + 300kr for jobben. så jeg ville ha sendt den inn til microsoft. HÆ?! 899,- for en xbox? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 vel en ny koster 899kr her i Harstad på elkjøp. og du må jo kanskje betale en privatperson 300kr for en ny drive + 300kr for jobben. så jeg ville ha sendt den inn til microsoft. HÆ?! 899,- for en xbox? Er nok en arcade. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bare husk på å ta ut spill når du sender den inn fordi en jeg kjenner sendte den inn med guitar hero 3 i og det fikk han aldri tilbake Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 griske mennesker uten yrkesstolthet pleier å holde på slik, hvor er sørvisen spør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå