Gå til innhold

Bytte DVD-drive på xbox

migestian

Anbefalte innlegg

De siste par ukene så har DVD-driven lagd merkelige lyder hver gang jeg har ett spill i. Noen spill går greit og spille, mens andre fungerer ikke i det hele tatt, også lager den små riper i spillene.

Tenkte kanskje jeg skulle bytte DVD-driven og lurer da på om det er noe sted som noen gjør det for deg. Er ikke så veldig keen på å begynne å klø inni der selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at microsoft gjør dette gratis for deg, med mindre du har åpnet xbox chassiet og gjort div ting inni der.

Sikker? Xboxen er ganske gammel da... Pluss at det tar jo fort 4-6 uker, er ikke noe keen på å vente så lenge :p

5 års reklamasjon på dvd drevet også. (men det skulle ikke vært det spør du meg)

Men det kan jo fort ta noen uker og hvis du ikke har en ekstra box så er det jo litt kjedelig å vente. Et dvddrev koster sikkert ikke mere enn 300kr så det er jo bare å bytte selv. (husk nøkkelen)

Lenke til kommentar

Husk at microsoft gjør dette gratis for deg, med mindre du har åpnet xbox chassiet og gjort div ting inni der.

Sikker? Xboxen er ganske gammel da... Pluss at det tar jo fort 4-6 uker, er ikke noe keen på å vente så lenge :p

5 års reklamasjon på dvd drevet også. (men det skulle ikke vært det spør du meg)

Men det kan jo fort ta noen uker og hvis du ikke har en ekstra box så er det jo litt kjedelig å vente. Et dvddrev koster sikkert ikke mere enn 300kr så det er jo bare å bytte selv. (husk nøkkelen)

Har ikke en xtra box nei :( Nå var greia litt den at jeg ikke er så keen på å begynne å åpne den og klø inni der selv. Ser for meg at jeg fucker opp noe, også må jeg kjøpe helt ny :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...