Reacto Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hei Jeg har laget en fotobok i Japanphoto/CEWEs program, men tror jeg har lyst til å ha den i en annen størrelse, og i fotopapir. Hvordan endrer jeg dette? Må jeg lage fotoboken helt på nytt, eller er det noen måte å bare endre størrelse osv. på? Jeg har ikke lyst til å sette inn all kommentarene og bildene på nytt Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
Fraulein Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hei! Det er ikke mulig å konvertere i programvaren (med neste versjon vil det bli mulig). Men hvis du sender filen på en epost til [email protected] kan vi skrive den om for deg. Lagre filen først med et annet navn slik at du har en sikkerhetskopi og send oss fotobokfilen (.mcf-filen). Du behøver ikke sende den tilhørende mappen med bildene i. Når vi har skrevet den om, sender vi den tilbake til deg og så erstatter du den med den gamle. Du må anatgelig justere litt på bilder og tekst etter at den er konvertert, men det er ihvertfall mye mindre jobb enn å lage alt på nytt. Endret 21. april 2010 av Fraulein Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 21. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå