Chr1stian Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dette er et problem på Windows 7 - Home Premium, Norsk Versjon Har 2 skjermer. En BenQ 24" og en BenQ 19". Disse fungerer noenlunde greit sammen på mitt Radeon HD 4890. Problemet mitt oppstår under spilling. Vil da ha spillet oppe i hovedskjermen (24") og diverse chatter i den andre (19")(steam, skype, mIRC, etc). Dette funker ikke helt. Når jeg åpner spillet forsvinner av og til alle vinduer i skjerm nr 2 (19"). Når jeg har spillet oppe og de andre greiene i det andre vinduet kan jeg ikke klikke på dem uten at spillet lukker seg i hovedskjermen - jeg kan med andre ord ikke ha 2 programmer oppe samtidig og bruke dem deretter. Akkurat som med 1 skjerm i Windows, har 2 vinduer oppe ved siden av hverandre "lukker" det ene seg om du trykker i det andre (det slutter å være "markert") Har noen noen ideer til hvordan jeg løser dette? Burde da være mulig.. med programmer, instillinger, whatsoever. Hvis du vet noe som kan hjelpe meg med dette setter jeg pris på om du skriker ut her Christian Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 känner igen problemställningen din, min lösning var att jag inte kör spelet i fullskärm utan i "windowed mode" då kan jag dra musen ut från spelet og in i fönstret gämte utan att spelet stängs ner. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 I og med at spillet går i fullscreen, må du lukke dette ned før du kan bruke et annet vindu. Hadde det vært mulig å bare flytte musen over til andre skjermen hadde du slitt når du skal snu deg raskt Jeg spiller selv med 2 skjermer, men opplever ikke at vinduene i skjerm nr2 forsvinner.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg spiller selv med 2 skjermer, men opplever ikke at vinduene i skjerm nr2 forsvinner.. Det er fordi han kjører forskjellig oppløsning mellom spillet og windows oppløsningen. Om han feks kjører et spill i 1280x1024, så har windows oppløsningen på 1920x1080, så vil vinduene på skjerm #2 flytte seg ganske langt bort. Løsningen er at man kjører spillet i Window mode, eller kjøre spillet i samme oppløsning som du bruker i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå