Amberlamps Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har en SMC Mistral 50 ATV hvor det nå i det siste smeller en god del i eksospotta. Kommer når jeg gir gass og det skal ikke mye til før det smeller på. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 for mye bensin? Og hvordan gjør jeg slik at den får mindre av det? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 hmm, godt spørsmål. hvis det er forgasser på motoren kan du justere flottørnåla, Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 hmm, godt spørsmål. hvis det er forgasser på motoren kan du justere flottørnåla, Det er den lille skruen som gjør at motoren går på høyere eller lavere tomgang? Har prøvd mange ulike innstillinger på den, men det smeller ennå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kult med smell da! Kompisen min har samme "problem" i tillegg til en del andre problemer på sin speedfight. Vet ikke hva som er feil, men det er ihvertfall etterantenning av bensin i endepotta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå