Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veit noen om en nuke for mirc som faktisk FUNKER??

Det er så jævli irriterande når en fyr har en bot ståande på MIN kanal, så eg vil ta å nuke han og de j*v*a boten hans! VER SÅ SNILL!

Ellers er det noen som veit om et hackeprogram som tillater meg å hacke meg inn på maskina hans og disconnetcte en fra inteernett? (eg veit det er frekt, men eg gjør det som trengs for å få han ut derfra!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såkalla "nuking", som var svært populært for nokre år sidan, virkar berre på tidlege versjonar av Windows 95, grunna ein feil i Windows. Dette vart fiksa i seinare versjonar. Forresten, så er slike DoS-attacks ulovlige.

 

Forstå at du eig ikkje den IRC-kanalen. Du må berre venta til boten forsvinn.

Lenke til kommentar

Hei SpaceMan!

 

Kan hende at boten har op og ikkje han..:wink:

Og da krever det litt meir enn basc kunnskaper å bli kvitt den..

Sjølv så ser eg ikkje eit stor proeng å fjerne boten vist den opp fører seg bra..

Elles så synest eg ikkje det er så farlig å ikkje ha op på ein irc kanal heller...

 

Kommer til å tenke tilbake på den tida da irc var forholdvis nytt..Eg og noen andre la inn ein quit komando på alle irc clientane på skulemaskinene..

Slik at vist dei var på irc samtidig som oss..Så skreiv vi foreksempel Hei i ein kanal eller /msg så forsvant dei..:wink:

Men,det er lenge siden..

Er ikkje noko kult no..

Og etter ei stund fortalte vi dei andre i dataklassen vår korleis ein fjerna kommandoen..Dvs kva kommando ein skulle fjerne..

 

Trur eg heller skal begynne å benytte SILC i steden for IRC.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...