Spelaren Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 •MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in. Den der gjaldt i hvert fall ikkje oss med eyefinity... Men kjekt å sjå at det heretter går an å bli med uten å måtte halse etter langt bak. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De som klager på det p.g.a. de har kjøpt en rask pc, vil ha en fordel og føler at de blir straffet kan ta seg en bolle. At du bare fikk 30FPS uavhengig av maskinvare ville vært å bli straffet for å ha en rask maskin. Dette jevner bare ut slagmarken for alle. Håper det i tillegg til fiksede drivere fra ATI vil sørge for at det går ann å spille defender på rush servere nå uten at m-Com par 1 er sprengt før man i det heletatt får joinet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da fikk jeg endelig testet den nye oppdateringen og for en forbedring! Virkelig imponerende! Jeg fikk ikke testet våpnene, men bare det at man kan søke etter hardcore er jo i seg selv nok for min del Det virket der i mot som at jeg hadde problemer med å koble meg til spill venner spilte, fikk bare "We could'nt find any games".. Måtte søke opp serveren.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da fikk jeg endelig testet den nye oppdateringen og for en forbedring! Virkelig imponerende! Jeg fikk ikke testet våpnene, men bare det at man kan søke etter hardcore er jo i seg selv nok for min del Det virket der i mot som at jeg hadde problemer med å koble meg til spill venner spilte, fikk bare "We could'nt find any games".. Måtte søke opp serveren.. Synd at Hardcore søk er litt buget. Men ellers bra! uten ekstrem lagg på alle norske servers etter updaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg