tormoddf Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ny "server browser", våpenbalansering og en rekke andre endringer kommer denne uken. Les mer Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Her snakker vi ordentlig oppdatering ja Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Gleder meg! Må si dei her er viktigaste oppdateringene MP – Kit/gadget loadout saved between sessions MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems MP – Added weapon balance tweaks to a number of weapons Endret 20. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Veldig fin oppdatering ja! Håper bare patchen fikser mer feil enn den muligens lager, noe battlefield serien (Hvertfall battlefield 2) har vært kjent for. Så langt har alt gått knirkfritt for meg i BC2, uten noen som helst form for problemer så da får jeg håpe alt går knirkfritt etter denne oppdateringen også. Endret 20. april 2010 av Cromsen Lenke til kommentar
Farner Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Håper de fikser feilen med kills-tellern for M1 Garand. Mangler bare bronsestjerne på denne for å få alt av bronzestjerner! Men fixen for M60 er jo utrolig deilig. Noen ganger kan jo opptil halvparten av spillerne løpe rundt med M60 og plafre ned... Men Carl Gustav, RPG og AT4 kunne kanskje mista litt damage mot mennesker så vi slipper alle irriterende rockets flyvende over huet. I tillegg liker jeg ikke regelen for at minst 4 spillere må spille på en server for å få poeng. Syns det var gøy med små-fights, og likevel få poengene... men men. Blir sikkert et bedre spill( får vi håpe ) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Håper dette gjør at jeg ikke blir kastet ut av servere i hytt og pine. Eller er jeg den eneste som opplever dette? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Håper dette gjør at jeg ikke blir kastet ut av servere i hytt og pine. Eller er jeg den eneste som opplever dette? Aldri merket jeg iallefall. Lenke til kommentar
-DiroleX- Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tusen takk for en herlig oppdatering! Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Her fikses det feil ja.. Activision kunne lært noe av EA. Med dette i tankene tror jeg nok at jeg går over til BF:BC2 snart Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 I tillegg liker jeg ikke regelen for at minst 4 spillere må spille på en server for å få poeng. Syns det var gøy med små-fights, og likevel få poengene... men men. Blir sikkert et bedre spill( får vi håpe ) Jeg har spilt alene og fått poeng for å ødlegge m-com stations. Gleder meg til å teste ut oppdateringen med SSD disk til helgen! Går ut i fra at patchen kommer automatisk(?) Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har fått updaten, og det var ikke så værst. Server browsern er mye bedre, den husker hvilke våpen du har valgt. MEN jeg finner ikke noen squad deathmatch eller squad rush servere! Så hvis man bare spiller conquest/rush er det ikke noen feil jeg har funnet.... Og ett stort pluss er at man også kan sortere etter region, og at pingtellern virker! I alt en bra update! (Men de MÅ fikse squad tingen!) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Pingen har alltid fungert så lenge du starte spelet som Administrator Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har ikke slitt med pingen, men savner mulighet til å søke etter hardcore!!! Samt at fritekst søk ikke må være case-sensitivt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Men Carl Gustav, RPG og AT4 kunne kanskje mista litt damage mot mennesker så vi slipper alle irriterende rockets flyvende over huet. Det er utelukkende CG som er "problemet" av de tre. RPG7 har mer drop, er mye treigere og har mindre blast radius enn CG. Folk bruker bare RPG7 mot infanteri hvis de absolutt må. AT4 har mindre blast radius enn RPG7 igjen og er enda treigere. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg er tatt av dage med AT4 som infanterist. (iallefall før denne patchen ; ) Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 @bIsk0p Det går an å filtrere på harcore nå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) edit: w00t-w00t! så spørs det om hardcore er så nødvendig når våpnene er balanserte da.. Endret 21. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hardcore er must for min del! Blir for sykt når folk tåler 2-3 skudd med 12.7 (som i virkeligheten hadde fjerna 1/3 av kroppen og delt resten..) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Akkurat det plager meg ikke. det er ett actionspill, det er ikke ment å være 100% realistisk. Det skal være balansert. Stationary Heavy MG med one shot kill og skjold hadde vært overpowered i denne type spill. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Akkurat det plager meg ikke. det er ett actionspill, det er ikke ment å være 100% realistisk. Det skal være balansert. Stationary Heavy MG med one shot kill og skjold hadde vært overpowered i denne type spill. Nei, på ingen måte. Det er vanskelig å treffe med MG'ene, man trenger som regel et par skudd på å skyte seg inn. De er veldig eksponert, har du en 25-30 graders vinkel ser du nok til å drepe personen. De har også dårlig over blikk.. Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg ville faktisk si at for de som vil ha det helt realistisk (Noe jeg IKKE vil) Så lager man en egen mode med superhardcore eller noe.. Hvor for å se på radaren, så må du swappe til den, og våpen byttene tar lenger tid osv... Men for min del er standard best... Hater at jeg på hardcore blir drept av en campene LMG fyr på andre siden av mappen som får inn 3 skudd på meg og så er jeg dø -.-' OT: Hvordan quoter man? (Går det ikke ann å quote i artikkekommentarene eller må man inn på forumet?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg