TheOats Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Når jeg våknet i dag Så var inboxen full av meldinger om at emailene (med attachement) jeg hadde sent ikke var levert. MEN det er bare det at jeg har ikke sendt noen emails. Det var også en email jeg hadde fått som bare så ut som spam. Og nå har det skjedd igjen mens jeg har gjort andre ting. Hva er det som skjer? Ad-Aware fant ikke noe, skal kjøre avg nå. BTW, e-mailen som er på bildet med blå skrift, er sendt fra en seriøs Internet butikk. AVG fant ikke noe. Endret 20. april 2010 av TheOats Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvis en spammer har fått tak i epostadressen din, så er det ikke uvanlig at spam blir sendt ut med en avsender som er uvitende om dette. Det er alså ikke nødvendigvis noe som ligger på pc'n din. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bytt passord og se om det hjelper. Det er slike program som avslører passordene til folk, og deretter blir epostene brukt til å spamme ut. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Sjekk PC for keyloggers, bots, trojanere og alt annet faenskap du måtte finne på å søke etter. Så skifter du passord til mailen din. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Har det noe å si at jeg bruker Windows Live Mail og ca. aldri går inn på hotmail.com? Har kjørt AVG og Ad-Aware, men de fant ikke noe :/ Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Lite og bry seg med, du får ikke gjort noe med det uansett. De har ikke hacket noe som helst, de bare bruker din adresse som avsender, har hent meg hundrevis av ganger og det går raskt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå