L4r5 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jason: Jeg laget akkurat en sak på trackeren om det. Den ligger her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=355 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ok, kan du ta med det andre jeg sa og, i trackeren? At den ikke lagrer at man vil ignorere tråder Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 For meg så lagrer den ignorerte tråder Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 For meg så lagrer den ignorerte tråder Ja, virket sånn først, men de kommer tilbake her Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har skjedd med meg også, ganske irriterende. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det trygt å "administrere vekk" de gamle postene? jeg gjorde det med en gang forumet f*kket seg og nå har det skjedd igjen. har 16 sider å klikke vekk... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) HVA er det som skjer...? Brukte nettopp tid på administrere litt (= ta vekk gammelt) og nå ser det ut som all klikkinga har vært forgjeves og jeg har en salig liste med gamle poster. hvis dette fortsette så ville jeg ha lagt til muligheten til å hukka av ALLE synlige for å så ha muligheten til å klikke vekk de jeg ikke vil skal fjernes da jeg har flere jeg ikke vil se enn jeg vil se. Endret 27. april 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 @South_Bridge: Lim inn dette i adresselinja og trykk enter for å merke alle checkboxene javascript: var input = document.getElementsByTagName("form")[2].getElementsByTagName("input"); for(var i = 0; i < input.length; i++) { if(input[i].type == "checkbox") { input[i].checked = true; } } void(0); Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 nice hack men den markerte også alle som allerede er i ignore seksjonen... av en eller annen grunn er noe der det skal være mens annet ikke :-/ Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Prøv denne javascript: var input = document.getElementsByTagName("form")[2].getElementsByTagName("input" ); for(var i = 0; i < input.length; i++) { if(input[i].type == "checkbox" && input[i].name.match("doIgnore")) { input[i].checked = true; } } void(0); Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 funker atm jeg men jeg har gjort det manuelt 2 ganger og av merkelige årsaker har de ignora kommet tilbake... får se å lenge det varer. iaff nice hack thx Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det mulig å kunne finne igjen alle sine egne innlegg fra en bestemt tråd på en lett måte? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kan noen fortelle meg hva som skjer? Nå er alle de innleggene jeg satte til ignore tilbake igjen... dette er slitsomt, kan ikke noen gi meg den gamle "Mine innlegg". det var bedre før. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 South_bridge: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=363&gopid=1626&st=0entry1626 Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har ikke endret tidsperiode... allikevel skulle ikke det ha hatt noen effekt. ignorerte tråder er ignorerte tråder. Tidsperioden bør da kun ha effekt på aktive/ikke ignorerte tråder. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Se og svar i feilmelding her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=363 Når det har sagt, så har jeg nå sitert de siste tre postene og tatt dem med i feilmeldingen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass. Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: Masse ros! Edit: Eg fann, eg fann! Denne: Skulle nesten hatt poll på om folk vil ha tilbake det gamle ny post-ikonet, eller hva Dotten? :-) Mvh, Mads Hva syns folket om dette? Kunne en slik poll være av interesse? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass. Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: Masse ros! Edit: Eg fann, eg fann! Denne: Skulle nesten hatt poll på om folk vil ha tilbake det gamle ny post-ikonet, eller hva Dotten? :-) Mvh, Mads Hva syns folket om dette? Kunne en slik poll være av interesse? Om ikke "mine innlegg" fikses snart så kanskje vi skulle ha tatt en poll på hvorvidt vi burde få tilbake sånn som det var Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det stemmer jeg for ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå