L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Trykk på "Administrer" for å velge ignorerte tråder. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Er det mulig å fjerne tråder fra mine innlegg? Under mine innlegg kan du klikke "Administrer" og der får du muligheten til å hake av for tråder som du vil ignorere. Edit: What Lars said... Endret 21. april 2010 av Bradbury Lenke til kommentar
mads Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hepp folkens! Da har jeg lagt til mulighet for å "hoppe" til en spesifikk side for hvert innlegg. Mvh, Mads Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Når jeg går inn på adminstrer på mine innlegg så dukker ikke alle trådene jeg har skrevet i de siste 3 måndene, så jeg får ikke ignorert alle de jeg ønsker. Noen løsning på det? Lenke til kommentar
mads Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Når jeg går inn på adminstrer på mine innlegg så dukker ikke alle trådene jeg har skrevet i de siste 3 måndene, så jeg får ikke ignorert alle de jeg ønsker. Noen løsning på det? Takk for tips! Da er det fikset Mvh, Mads Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Gratulerer forumet med å innføre nok en håpløs ny ting. Dette gjorde det bare en mer tungvint. Fy faen for noen håpløse greier. Brenn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Seriøst? Ting har jo bare blitt mye bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har da for faen ikke lyst til å sitte i 40 min på den ignorerings-delen for å huke av tråder som kan dukke opp igjen på mine innlegg om noen sier noe der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har da for faen ikke lyst til å sitte i 40 min på den ignorerings-delen for å huke av tråder som kan dukke opp igjen på mine innlegg om noen sier noe der. Prøv å endre tidsperioden for "Mine innlegg" til noe annet enn "Alle" som nå er blitt default. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 DJ: Som sagt i trackeren, den tidsbegrensinga på 24 månadar som var før kan du velge øvst i Mine innlegg, so du har ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kan vi ikke få et skin som har det gamle forumet? Var så mye bedre og du slipper alle de fuckings bugsene. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det går fortsatt ikke an å fjerne favoritter, eller? Jeg har en tråd jeg ikke husker å ha lagt til der og jeg får ikke fjernet den. Uansett, bra at ting begynner å falle på plass. Likevel syns jeg dere bør fikse plasseringen på filtreringsboksene når dere først holder på med "mine inlegg". f.eks: Nå: Forbedring: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det går fortsatt ikke an å fjerne favoritter, eller? Jeg har en tråd jeg ikke husker å ha lagt til der og jeg får ikke fjernet den. Jo, klikk på hjartet. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Haha, verre var det ikke nei Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Når jeg går inn på adminstrer på mine innlegg så dukker ikke alle trådene jeg har skrevet i de siste 3 måndene, så jeg får ikke ignorert alle de jeg ønsker. Noen løsning på det? Takk for tips! Da er det fikset Mvh, Mads Herlig Nå funker alt som det skal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kan vi ikke få et skin som har det gamle forumet? Var så mye bedre og du slipper alle de fuckings bugsene. Hvilke bugs er det du mener er igjen nå da? De aller, aller fleste er faktisk luket vekk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Forumet har aldri fungert bedre. Jeg vet, for jeg har sittet på toppen av buglister og alt annet. Aldri før har så mye blitt gjort og jobbet med i kulissene. Om jeg er fornøyd? Selvfølgelig ikke, er så mye bra forslag og fortsatt ting som må fikses, men jeg må si de siste ukene har vært deilig fordi det for første gang føles som forumet er i bevegelse og utvikling. Og alt som gjøres er basert på tilbakemeldinger og ønsker brukerne har presset på med i år og dager. Jeg er så giret for de kommende månedene, fordi vi også får frigjort litt mer tid til administrative gjøremål (som har vært en virkelig utilgivelig flaskehals i all tid). DJ_Dark: Litt triggerhappy nå eller? Nye mine-innlegg er jo bedre enn noensinne og Mads mekker for harde livet basert på feedback på den. Skål Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass. Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: Masse ros! Edit: Eg fann, eg fann! Denne: Endret 21. april 2010 av Onyx Lenke til kommentar
mads Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass. Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: Masse ros! Edit: Eg fann, eg fann! Denne: Skulle nesten hatt poll på om folk vil ha tilbake det gamle ny post-ikonet, eller hva Dotten? :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå