Dotten Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da har driftskaren vår fått på plass det som skal være en forbedret utgave av "mine innlegg", som i endel år har vært en populær egenkomponert add-on her på forumet. For ønsker/feil/mangler relatert til den, bruk gjerne vår tracker slik at videre utbedring kan finne sted. Driftsguru Mads sitter kokkelurer med den for tiden, så bare til å rope ut mens vi har hans oppmerksomhet 1 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Iallfall det at ein har link til dei tre fyrste og siste side i tråden. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 + link på tittel går til første innlegg Noe mer nytt? Det mest ettertraktede ønsket for min del er sammenslåingen av favoritter og mine innlegg. Kommer det i denne omgang? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Eg stilte same spørsmål i trackeren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Forbedring. Men jeg savner fortsatt det å kunne trykke på antallet svar for å få en oversikt over hvem som har postet hvor mye i tråden. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Eneste jeg kan klage på er litt liten skrift, men det blir bare flisespikkerier og er bare uvandt i førsten Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Mye som er uvant i første. Den nye oppdateringa f.eks. men nå elsker jeg den. Det viser seg ofte at det var en grunn til at en oppdatering skjedde. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 det nye forumskinet er jo elsk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Da har Mads fikset noen ting, jeg lenker til de aktuelle sakene i tracker: Å gå til adressen for mine innlegg som gjest sender deg nå til innlogging Du kan fjerne tråder fra favoritter (Klikk på hjertet) Problemet med at første side viste 25 tråder, mens andre side viste 30 er fikset Det er ikke lenger noen begrensning på hvilke tråder som kan ignoreres Tidsperioden "Alle" er nå lagt til og gjort standard. Opplever dere at det fremdeles er ting som ikke fungerer av de tingene nevnt her, si fra i den aktuelle tracker-saken. Endret 21. april 2010 av TSP 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Mads er virkelig "on fire" for tida virker det som. Kudos. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har dere plutselig importert data fra en gammel database også? Helt plutselig dukket det opp MANGE tråder som jeg har hatt i mine innlegg før, men som av en eller annen grunn har blitt borte... /Espen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Her ble plutselig mine innlegg-perioden satt til "Tidsperiode: Alle". Prøv å justere på tidsperioden. No biggie. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Glemte å nevne en ting av tingene som er blitt fikset. Tidsperioden "Alle" er nå lagt til og gjort standard. Det er i mine øyne en bedre måte å ha det på i mine innlegg enn at standardvalget er 2 måneder. Det er ikke alle som vet hva "Tidsperiode"-valget er til for, eller som i det hele tatt har lagt spesielt merke til at det eksisterer og derfor er det best at alle emner inkluderes frem til brukeren eventuelt aktivt går inn for å endre valget selv. Da vet hvertfall brukeren, mest sannsynlig, hva som blir gjort og hvorfor noen emner ikke vises. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Glemte å nevne en ting av tingene som er blitt fikset. Tidsperioden "Alle" er nå lagt til og gjort standard. Det er i mine øyne en bedre måte å ha det på i mine innlegg enn at standardvalget er 2 måneder. Det er ikke alle som vet hva "Tidsperiode"-valget er til for, eller som i det hele tatt har lagt spesielt merke til at det eksisterer og derfor er det best at alle emner inkluderes frem til brukeren eventuelt aktivt går inn for å endre valget selv. Da vet hvertfall brukeren, mest sannsynlig, hva som blir gjort og hvorfor noen emner ikke vises. Det er kjempebra, lett at noen emmner havner utenfor. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Se der ja, da forstår jeg plutselig hvorfor enkelte emner sluttet å vise seg i "Mine innlegg" også... Man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det mulig å fjerne tråder fra mine innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå