Gå til innhold

Ban brukeren over deg! v. 2.0

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner GreenRay fordi jeg er møkk lei kabinettet mitt som dog er ganske bra. Jeg har sinnsykt med vifter, og i tillegg viftekontroller. Ikke modulær strømforsyning så alt er bare rot. Det er trangt, omfattende å skru i, noen gode men også dårlige løsninger som gjør at jeg støter på problemer. Får heller ikke på de nederste dekslene fordi den nye HDD kjøleren tar for mye plass... Nå er det festet med strips, og er veldig solid men ser litt dumt ut. Dette inspirerer meg kraftig til å begynne på mitt kabinett projekt, som jeg har planlagt i flere år... :p Skal bygge et kabinett fra skratch, i metall tenkte jeg. :p

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Banner GreenRay fordi jeg har Antec Twelve Hundred. Don't get me wrong, det er et kjempebra kabinett. Men er en del ting som gjør det til et slit. Ihvertfall når du har haugevis med vifter, kabler og komponenter.

EDIT: Forresten, jeg skal definitivt lage logg på projektet!!! Gleder meg! :love:

Lenke til kommentar

Banner GreenRay fordi det faktisk ikke er det som er problemet. Det ser fint ut, har så og si ingen kabler inne i kabinettet (de er i sidedøren), men det er fælt å skru i. Skal du bytte en vifte må demontere halve kabinettet og så videre. Dette var bare et av flere eksempler. :p Vil begynne med projektet fordi jeg har villet gjøre det i flere år, og vil lage løsninger som gjør det enklere for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...