Zuul Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan aktiverer jeg brannmuren i Windows XP ? Duger den ? Er den bedre enn Norton Internet Security 2003 sin brannmur PS Jeg snakker kun om software brannmurer. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Brannmuren i Windows XP finn du ved å høgreklikka på tilkoplinga du vil aktivera han for i "Network Connections", velga fana "Advanced", og huke av for "Protect my computer...". Korleis denne verkar i forhold til NIS, kan eg ikkje seia, eg har ikkje brukt verken NIS eller den innebygde. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Start->Settings->Network Connections -høyreklikk på oppkoblingen din->properties: Advanced tabben: Internet Connection Firewall. jeg liker ikke denne i det hele tatt. Anbefaller Kerio Personal Firewall www.kerio.com mye bedre kontroll og beskyttelse mot trojanere Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Fant den Den er kjekk å ha sånn tilfelle rottefelle. Takk skal dere ha :wink: Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå