Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg kjøpe i konfirmasjonsgave til fetteren min?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Som tittelen selv forklarer, så skal jeg i konfirmasjon til fetteren min, og lurer i den anledning på hva som kan være aktuelt å gi til han i gave fra meg?

 

Det skal nevnes at jeg er student, og således ikke har mulighet til å gi gaver av det dyreste slaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sprit blir bare for dumt å ha på gavebordet som 15 åring så dropp den.

 

Som noen skrev lenger oppe : mansjettknapper er kjekt å få, slipsnål er også kjempestas. Gavekort er jo alltid en sikker vinner på foreksempel et nært storsenter.

 

Guinnes Rekord bok, Leksikon osv osv....

Lenke til kommentar

penger er jo vel og bra og sikkert det han har mest lyst på akkurat nå. husker selv at vi skrøt på skolen av hvor mye man hadde fått og hvem som fikk mest osv. og at det var lite prat om annet enn penger. MEN jeg er enig med gutta over. gi han noen stile mansjettknapper, slipsål eller noe liknende, om noen få år kommer han garantert til å sette mye mer pris på det enn andre "tulleting" eller penger. i tilleg at han kommer til å huske det. de eneste konfe-gavene jeg husker jeg har fått er de jeg ble "litt skuffa over" men som jeg setter veldig pris på nå. 4 år etter

Lenke til kommentar

Jeg ga sølvarmbånd. Ofte Onkler som gir sølvsmykke, armbånd eller lommekniv i komfegave. Men det er nå så.

 

Det spørs litt hvor mye du har tenkt å bruke og hvor nermt du står ved fetteren din. Har selv kanskje 12 - 16 fettre (:p) og jeg er bare nermt 6 av dem. Disse 6 ga meg spesielle og dyre gaver. Resten ga litt penger eller ingenting. (altså fikk fra alle, men ikke dem personlig)

 

Ellers kunne jeg godt tenkt meg en laser ja=D Ikke noe fra lekebutikker men gjerne en god en bestilt over nett. Aner ikke hva andre syns om det, men det syns jeg hadde vert kult og fått. Er ikke over masjettknapper, slipsenål, buksesalve eller lummeskjei stadiet enda. Er 17.

Lenke til kommentar

Hva med en fin barberhøvel?

 

Priser fra 200,- og oppover, relativt nyttig, og selv den billigste kvalitetshøvel i metall er fin og holdbar.

 

(Det er ikke utenkelig at en slik høvel blir brukt i mange tiår om den faller i smak.)

Spørs om ikke foreldrene gir Barbermaskin, som jeg og mange andre fikk :new_woot:

Lenke til kommentar

Hva med en fin barberhøvel?

 

Priser fra 200,- og oppover, relativt nyttig, og selv den billigste kvalitetshøvel i metall er fin og holdbar.

 

(Det er ikke utenkelig at en slik høvel blir brukt i mange tiår om den faller i smak.)

Spørs om ikke foreldrene gir Barbermaskin, som jeg og mange andre fikk :new_woot:

 

maskin for ansiktet, høvel for kølla

Lenke til kommentar

Hva med en fin barberhøvel?

 

Priser fra 200,- og oppover, relativt nyttig, og selv den billigste kvalitetshøvel i metall er fin og holdbar.

 

(Det er ikke utenkelig at en slik høvel blir brukt i mange tiår om den faller i smak.)

Spørs om ikke foreldrene gir Barbermaskin, som jeg og mange andre fikk :new_woot:

 

maskin for ansiktet, høvel for kølla

Eller omvendt? :new_woot:

 

.. Bare synd jeg bruker min far sin barbermaskin da :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...