Gå til innhold

spørsmål vedr eldre Tastatur-Logitch diNovo

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har akkurat fått meg en ny stasjonær pc for en mnd halvannen siden

i den forbindelse er jeg på utkikk etter et nytt tastatur

jeg er vel langt fra noen "gamer" selv om jeg liker å spille et spill av og til (bruker da helst min xbox360 controller) så tastaturet trenger ikke være noe "gamingtastatur" som foreksempel

G15-G19 serien.

syntes forresten at G-15 gamingtastaturser litt ok ut men det er kanskje litt for mye gametastatur

bruker tastaturet flere time daglig da jeg modererer på div forum ,så tastaturet mitt kommer til å bli brukt mest til chatting over mirc så jeg trenger et bra tastatur

kvalitetsmessig,da det kommer til å bli hyppig brukt.

Tastaturet jeg lurer på er LOGITECH DINOVO CODLESS DESKTOP FOR NOOTEBOOK

en relativ gammel modell fra logitech, men da det kom i 2004/5 var det flaggskipet til logitech,

dagens utgave er vel denne:Logitech diNovo Edgesyntes den blir bittelitt for dyr for meg for øyeblikket

er glad hvis jeg kan holde meg rundt 7-800 m frakt

så det jeg lurer på er har noen av dere erfaringer med dette tastaturet

igjenn ,jeg vet det ikke er det nyeste men når det gjelder tastatur spiller ikke det noen stor rolle i det hele tatt.

kan få kjøpt dette fra ca 400 og oppover i diverse nettbutikker nå

det lå på ca 2000 for et år to tilbake så det et et bra tastatur kvalitetsmessig vil jeg tro, har sett det i virkeligheten og det så utrolig pent ut,

alle innspill om dette tastatur mottas med takk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt det tastaturet 2 ganger etterhverandre, og det har aldri skjedd før.

Fantastisk behagelig i bruk, relativt slitesterket. Fargen med bokstaver forsvant på hele venstresiden av tastaturet mitt etter en stund, men aldri noe problem med tastene.

Har valgt å "oppgradere" til Logitech Illuminated og er vel egentlig mer fornøyd med det. Er ikke ofte, men innimellom savnet jeg numlock og den frittstående numpaden til Dinovo notebook var aldri i bruk.

Men tommelen opp for DiNovo Notebook, men med mindre du er avhengig av at det er trådløst hadde jeg vurdert Illuminated.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...