Kimelimm Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Heiasnn. Før jeg formaterte om til Win7, så hadde jeg opptill 1.8MB/s ned på µTorrent, etter jeg da gikk fra XP til Win7, så går det max i 6-800, selvom i Firefox så er det oppi 1.8MB/s. Jeg har prøvd å skifte på innstillinger, men ser ikke ut til å hjelpe, og jeg vet at torrenten skal gå fortere. Linjen jeg har er: 16000/700, noen som vet hva slags innstillinger jeg kan bruke for å yte maksimalt? PORTER ER ÅPNE. Tusen hjertelig takk for svar. EDIT: Jeg husker ikke innstillingene fra XP. Endret 20. april 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Personlig så har jeg akkurat samme hastighet på Win7 som jeg hadde på XP. Kan være problemer om et annet program bruker samme port som uTorrent. Sjekk om det er noe hjelp i dette: Using uTorrent Lenke til kommentar
2new Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Samme her, ingen problemer etter at jeg gikk over til Win7...... Lenke til kommentar
Araho Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har du oppdatert til en nyere versjon av µTorrent? Det kan jo være der problemet ligger, at det er noen innstillinger i den nye klienten som gjør at den ikke fungerer optimalt på din maskin...? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Har den nyeste versjonen. Men jeg kommer ikke over noen andre som har problemet. Alt dette skjedde da jeg formaterte til Win7... Noen som har 16000/700 linje, og kan gi meg deres innstillinger? Så jeg kan få fart i sakene her ? : ) Eller er det noe i Win7 som begrenser farten kanskje? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg er langt ifra noen ekspert på dette området, men jeg husker at jeg måtte sette ned "Maximum connections per torrent" til under 100 (Min står på 80). For mange tilkoblinger per torrent gjør at det struper seg og går dermed seint. Har du kikket på uTorrent sine forum? Finner mye nyttig info der. Prøv innstillingene som passer din hastighet: Conservative Settings Chart Endret 26. april 2010 av DeeCoo Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Tusen hjertlig takk alle sammen. Linken din DeeCoo, fikset problemet. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå