protoneedhelp Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) kjøpte en lacoste t-skjorte av vennen min, men vet ikk om den er ekte eller ikke. vil gjerner vite det. noen som har peil om lacoste t-skjorter? åssen er de ekte? edit: min første lacoste t-skjorte Endret 20. april 2010 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Lahave Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Det er nok lettest å se dersom du har en ekte t-skjorte du kan sammenligne med. Ellers er ofte søm-kvaliteten på fake klær dårlige. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 T-skjorte eller piqué? Regner med du mener piqué, og da er det nokså lett. Se først på krokodillen. Har sett et par som har en krokodille som bare er brodert inn, og ikke sydd på. Krokodillen er det første du må se på, her er sammenligning av en ekte og en fake: Videre kan du se på plasseringen av krokodillen, Knappene kan også gi en indikasjon, det er perleknapper, og hvis du har to knapper med samme mønster er det et dårlig tegn. Merkelapp: Venstre er fake, høyre er ekte. Vaskelapp: Til høyre er ekte. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 20. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 T-skjorte eller piqué? Regner med du mener piqué, og da er det nokså lett. Se først på krokodillen. Har sett et par som har en krokodille som bare er brodert inn, og ikke sydd på. Krokodillen er det første du må se på, her er sammenligning av en ekte og en fake: Videre kan du se på plasseringen av krokodillen, Knappene kan også gi en indikasjon, det er perleknapper, og hvis du har to knapper med samme mønster er det et dårlig tegn. Merkelapp: Venstre er fake, høyre er ekte. Vaskelapp: Til høyre er ekte. sjekk om denne er ekte Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Pris er jo også ofte en god indikator. Er det for billig til å være sant, er det også neppe det... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Ta bilde av merkelappen, så skal jeg finne ut om den er ekte. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 20. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Ta bilde av merkelappen, så skal jeg finne ut om den er ekte. jeg har tatt det, se de 2 bildene ovenfor. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Sorry, mente vaske/info lappen. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 jeg har både óg, man kjenner på kvaliteten om den er ekte eller fake Vet ikke om dette hjalp, men.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hvis den siden jeg fant informasjonen på har rett, så er den fake. Se på plasseringen av krokodillen, og hvorfor skal de skrive "Made in France" to ganger etter hverandre? Stiller meg skeptisk. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Den er fake: Logoen på merkelappen er feil. Plasseringen av logoen på brystet er feil. Lacoste skriver ikke sånn "r" ved logoen. Det står "made in france" to ganger. Sikkert mer som er galt og, men jeg orker ikke sjekke + at bildene var dårlig. Kjip venn du har forresten som selger fakes. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 En annen ting er jo at det står Made in France. Lacoste holder jo til i Frankrike men produserer såvidt jeg vet ikke klærne sine der. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 21. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 En annen ting er jo at det står Made in France. Lacoste holder jo til i Frankrike men produserer såvidt jeg vet ikke klærne sine der. ok, vennen min sa verken den var fake eller ekte, så kan ikke banke han men takk for at dere svarte på mitt spørsmål! Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 21. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Under her er det en link til en side. Her selger de lacoste piqué. Vet ikke om det er ekte eller fake. Klikk og sjekk! http://forum.gocmuaban.com/tp-hcm-tuyen-tap-ao-thun-lacoste-danh-cho-ca-nam-nu-gia-re-beo-mai-dzo-mai-dzo-17113.html Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Hvorfor skal vi gjøre jobben for deg? Forøvrig virker det fake, kommer ikke inn, men se på adressen. Ikke noe jeg hadde stolt på. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 23. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Hvorfor skal vi gjøre jobben for deg? Forøvrig virker det fake, kommer ikke inn, men se på adressen. Ikke noe jeg hadde stolt på. jeg er ikke sikker om det er ekte eller ikke, så jeg spør om hjelp! ok, hvis du ikke hjelper greit, hadet! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Hvis du ikke klarer å se/kjenne forskjell uansett er det vel ikke så farlig? Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Det er fakes, vennligst ikke kjøp derfra. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Hehe. Made in France. Må i så fall være en veldig dyr piké. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå