Kamelot Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei. Jeg legger ved noen logger og håper på at noen har tid til å sjekke loggene. Det er ikke noe jeg mistenker, bare en rutinesjekk Her er loggene: mbam-log-2010-04-20 (10-13-39).txt ComboFix.txt På forhånd takk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er det ikke lettere å kjøre en virusskann? Det burde være en rutinesjekk Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Jo da. Men dette er ikke min PC, men en i familien som jeg hjelper med å rydde på PC-en i blant. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det er ikke noe malware å se i loggen. Kanskje noen unødvendige verktøylinjer? Sjekk forvørig om utsatte programmer er oppdatert. Bruk f.eks. Secunia sin skanner Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Takker for svar, norbat Disse verktøylinjene har jeg selv påpekt at han sikkert ikke hadde bruk for alle men han ville gjerne beholde dem og da er det greit så lenge det ikke skaper problemer. Igjen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå