Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har et irriterende problem med min bærbare, når batteriet synker til 10% begynner batterialarmen, noe som i og for seg er helt greit, men jeg kunne tenke meg å få skrudd av lyden.litt irriterende når du sitter på bussen å ser film f.eks og den forbanna pipinga begynner og holder på i 20 minutt til pcen blakker ut. jeg gikk inn på lyder i windows å endret til ingen lyd for batterialarm og endret dessuten instillingene i strømsparing for når alarmen intreffer, allikevel begynner pipinga på 10 %. noen som har opplevd det samme og har en løsning på dette?pipinga i seg selv tar vel også litt av batteritiden? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 ingen som vet? Lenke til kommentar
tengstedt Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Højreklik på batteri-ikonet og vælg Properties. Her kan du sætte grænsen for, hvornår den skal advare om lavt batteri :wink: Lars Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har en Toshiba tecra 8100 som jeg måtte slå av dette i BIOS. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 har prøvd å endre grensen for når alarmen inntreffer,men allikevel inntreffer den på 10 % eller hva det var jeg skrev (litt frustrert!). bios ja,en god ide,håper jeg kan finne noe i den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå