Ocyris Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg har akuratt kjøpt meg en amd xp 1600 (1,4) prosessor.. Men jeg får bare kjørt prossesoren på 1250 mhz og når jeg prøver å sette opp hastigheten til 1400 mhz så vil maskina ikke starte den bare piper.. Jeg har et ASUS A7A hovedkort som støtter prossesoren og cpu vifta er en Global Win 1,6 ghz. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å kjøre på 1,4 men håper på svar .... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har du sjekket om du kanskje trenger en BIOS-update? Det hadde jeg bruk for da jeg satte inn en XP-cpu for en annen kar. Riktignok ikke på et Asus-kort, men allikevel. Kan være verdt å sjekke :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 vet ikke helt hva du mente med å skru opp hastigheten, men jeg antar at du satte opp fsb til 133mhz. hvis ikke gjør det. Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har et Asus A7A 266 kort og keg måtte oppdatere BIOS for at det skulle funke bra.... Lenke til kommentar
pine Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Når du overklokker husk å skru spenningen litt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå