Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dørhåndtak til golf3?

Anbefalte innlegg

Dørhåndtaket mitt knakk i vinter på førersiden og nå som det er blitt varmere ute har jeg funnet gidd til å gjøre noe med det. Så jeg tok turen til høggeren i kristiansand og spurte om de hadde et håndtak til meg... der spurte de meg om det var sentrallås eller ikke og siden jeg har passet den ikke sa de.

Kan noen verifisere dette?

På vei tilbake svingte jeg innom Gumpens auto (VW forhandler) og der skulle de ha 500kr for håndtaket. Med en slik kilopris for litt plastikk snudde jeg og gikk rett ut... ran på åpen gate!

Men noen som kan hjelpe meg litt, hva er det egentlig som gjelder? Er det en forskjell? Og finnes det ikke en online nettbutikk med low-low prices? Kan takle brukt, men kan ikke fare landet rundt for et håndtak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3. posten på rad nå, men tenkte å informere hvordan mitt første kjøp gikk. Etter å ha funnet varer for over 300kr trykket jeg for å betale og så videre VISA og vips så hadde jeg bestilt.

"øøø, ok" tenkte jeg. dere vil ikke ha VISA infoen min? Slang meg på telefonen og det viser seg at de må behandle orderen manuelt, beregne frakt og så får jeg lov til å betale med VISA. vare ikke store delene, så frakten skal ikke bli mye over 100kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...