jofind Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Sendte mail til Samsung Norge, der jeg spurte om det var noe i ryktene om oppdatering til Omnia i8910 HD med Symbian os, når den evt. kommer, og hva den vil inneholde. Her er svaret: Hei Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. Det er ventet en større opdatering i slutten på Juni. Vi har ingen informasjon om hva den vil inneholde. Med vennlig hilsen Samsung support Endret 20. april 2010 av jofind Lenke til kommentar
TonjeH Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Når jeg prøver å oppdater min Omnia HD på Pc Studio 7 så får jeg beskjed om at den ikke støtter modellen min...? Noen tips om hva jeg kan gjøre med det? Mvh Tonje Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Når jeg prøver å oppdater min Omnia HD på Pc Studio 7 så får jeg beskjed om at den ikke støtter modellen min...? Noen tips om hva jeg kan gjøre med det? Mvh Tonje Prøv med kies,kan lastes ned fra Samsung sine sider. Oppdaterte min Omnia Hd via PS7 før i år og etter det måtte eg bruke KIES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå