HDSoftware Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Får rare problemer. Jeg har akkurat kjøpt meg en ny laptop med Win7 Pro x64. Så installerte jeg Visual Studio 2010, men den feiler under installasjonen av SQL Server 2008. Den klager på noe så fjernt som "Performance counter registry hive consistency" Hva i alle dager er dette for noe tull? Når jeg googler dette så finner jeg en del treff som henviser til noen registry endringer og aat jeg må kjøre et og annet program fra install CD. Håpløst, fordi jeg ikke har noe setup cd og ikke gidder jeg lage heller. Må da for påkker være mulig å installere SQL server 2008 uten å mekke i registry først. Hva er dette for noe surr? Alle tips tass imot med takk. Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Får rare problemer. Jeg har akkurat kjøpt meg en ny laptop med Win7 Pro x64. Så installerte jeg Visual Studio 2010, men den feiler under installasjonen av SQL Server 2008. Den klager på noe så fjernt som "Performance counter registry hive consistency" Hva i alle dager er dette for noe tull? Når jeg googler dette så finner jeg en del treff som henviser til noen registry endringer og aat jeg må kjøre et og annet program fra install CD. Håpløst, fordi jeg ikke har noe setup cd og ikke gidder jeg lage heller. Må da for påkker være mulig å installere SQL server 2008 uten å mekke i registry først. Hva er dette for noe surr? Alle tips tass imot med takk. Er vel en feil i programvaren som ikke godtar at du har et annet UI på OS enn det SQL 2008 har, tror jeg. Sjekk den siste posten her: https://connect.microsoft.com/SQLServer/feedback/ViewFeedback.aspx?FeedbackID=312847&wa=wsignin1.0 finn riktig kode for nb NO og legg det inn i registeret som det står her, så får du se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå