Gå til innhold

Spotify og Proxy ? Fylket har satt proxy som tar med seg Spotify.

Anbefalte innlegg

Heisann! Om dette er feilposting så får det så bare være!

Tingen er at fylket har satt opp en proxyserver som alle maskiner må igjennom her ved skolen der jeg jobber. Dette gjøres for å forhindre elevene i å bruke Facebook ol. i skoletiden. Det er ikke direkte vi som gjør det, men de som er "over oss." Så spørsmålet mitt er: Hvordan i svarte skal man klare å lure Spotify rundt dette systemet ? Har prøvd det meste av innstillinger innen Spotify's proxyvalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det som er litt av cluet, de er ikke villige til å gjøre det for de gidder ikke bruke tid på det. Derfor jeg spør om å komme rundt. Tingen er at på nettsider på man taste inn brukernavn og passord for "godkjenning" så Spotify er gjerne ikke sperra, men det finnes ingen steder i programmet å taste brukernavn og passord eller i det hele tatt proxybanen

Lenke til kommentar

Å komme seg rundt brannmurer og sikkerhet på skoler o.l. kan medføre store sikkerhetsrisikoer for nettverket. De grensene er der for en grunn. Vi ønsker ikke diskusjon rundt hvordan komme seg rundt slike grenser her på forumet, og tråden stenges derfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...