Øystein1 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei! Kjøpte en jailbreaka iPhone i USA. Har klart å oppdatere den til 3.1.3. Da forsvant jo jailbreaken og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På displayet viser det at jeg må koble den til iTunes, men når jeg kobler den til iTunes skjer det ingen ting. Vet noen hva jeg må gjøre?? Takker for svar! =) MVH Øystein1 Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Du kan downgrade og jailbreake på nytt. Eller fungerer ikke dette når iPhone ikke er på? Jeg hadde et rart problem med jailbreak jeg også (ikke det samme da), og spurte på et mye mindre forum. Fikk tips om en nettside der, men har ikke prøvd den. Du kan jo ta en titt på den tråden. Her er linken: http://www.itelefonen.no/forum/ipod-touch/sliter-med-nylig-jailbreak Lenke til kommentar
Øystein1 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Hei igjen! Har nå vurdert å kjøpe at&t simkort på eBay. Tror dere at dette vil virke? Når jeg starter min telefon står det dette: SIM-kort låst Sett inn et gyldig SIM-kort uten PIN- lås for å aktivere iPhonen Er det mulig å komme forbi det på billigst mulig måte? Takker for svar! MVH Øystein1 Lenke til kommentar
Øystein1 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Hvordan finner jeg ut om jeg har old boorom? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Her er et program som forteller det meste du trenger å vite: http://ih8sn0w.com/index.php/products/view/f0recast.snow Her er siste jailbreak for iPhone: http://spiritjb.com/ Endret 5. mai 2010 av Prompel Lenke til kommentar
Øystein1 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 men hvordan ser jeg om den er old bootrom? Pråvde foresten om det gikk med den jailbreaken, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hello guys, i found lots of users worried about finding the BootRom version of their iphones. Here is a solution. To check iPhone 3G/3GS bootrom version: Put your iphone in DFU mode. (Connect your iPhone to iTunes, turn off, click power+home button for 10 seconds, leave POWER button after 10 seconds, holding HOME button) iTunes will detect your iPhone in recovery mode. Go To: Start->Control Panel->Device Manager In Universal Serial BUS Controller, you will find Apple Mobile Device USB Driver Right Click and go to Properties, go to Details tab and select "Device Instance Path" from the drop down list box. In that information, u will find [iBoot-359.x] at the end. Har en liten følelse av at telefonen nå kan være låst til AT&T. Endret 5. mai 2010 av Prompel Lenke til kommentar
Øystein1 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror nok også det, er det en mulig løsning på å få den til å virke igjen? går det ann å kjøpe et simkort på eBay fra at&t kanskje? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Når du oppdaterte til 3.1.3 så knertet du også unlocken. Basebandet som fulgte med 3.1.3 kan ikke unlockes for tiden, og heller ikke nedgraderes. Selv om du klarer å nedgradere til 3.1.2 så beholder du det nye basebandet. Du får billige AT&T-kort på eBay. De kan brukes til å aktivere telefonen, men det kan muligens bli litt dyrt å ringe i Norge med et amerikansk abonnement ... Lenke til kommentar
Øystein1 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, men da kan jeg jo bruke den som ipod da. Vet noen om når unlock kommer for 3.1.3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå